My Stuff.

18-07-2011

Tag: Sunshine Award.

Hello everyone. Ik ben weer Terug van vakantie, heb echt een hele leuke week gehad! Niet erg veel zon, maar toch wel een beetje bruin geworden (: Er komt nog wel een post over mijn vakantie.
Ik ben Getagd door Minke. Dankjewel lieve Minke!
Ik ken haar al een tijdje, en toen ik haar blog las besloot in zelf ook te gaan bloggen. Dus zij is eigenlijk mijn inspiratie geweest ! Haar blog is echt geweldig, dus check it out! 

Regels:
- Bedank de persoon van wie je deze tag hebt gekregen.
- Maak een post over de tag.
- Beantwoord de 10 vragen.
- Geef deze tag door aan 10 mensen waar van jij vindt dat ze het verdienen. En uiteraard moet je die mensen  ook inlichten dat je ze hebt getagd.

Beantwoord de 10 vragen. 

 
1. Favoriete kleur.
Ik draag zelf bijna nooit kleur, ik houdt meer van zwart/grijs/wit/blauw. Maar als ik moest kiezen, zou ik voor Peach en donkerblauw gaan.

2.  Favoriete Dier.
Ik houdt heel erg van katten, ik heb er zelf ook twee: Jip en Sem. Maar tijgers zijn echt mijn lievelingsdieren, omdat ze zo ontzettend mooi zijn. Op een of andere manier vind ik koeien erg leuk en grappig, haha.

3. Favoriete Nummer.
9, waarom? Ik heb geen idee ;p

4. Welke parfum draag je vaak? 
Ik draag vaak Noa van Cacharel, Magic Woman van Bruno Banani en Vintage van Kate Moss. Vintage is mijn favoriet (:

5. Is er iets wat je altijd draagt en wat bij je past?
Ik draag altijd mijn twee geluksarmbandjes. Iedereen kent ze wel, de houten armbandjes met afbeeldingen van heilige personen erop. Ik heb een zwarte, die ik gekregen hebt van mijn Vriendje. En ik heb een bruine, uit Afrika.  Ik ben pas 1 plaatje kwijtgeraakt, en ik draag ze al ruim een half jaar. Ik heb ze altijd aan, maar met zwemmen of douchen doe ik ze uit. (:

6.  Je Passie?
Ik heb niet echt een passie. Ik vind bloggen erg leuk, en alles wat met mode te maken heeft interesseert mij.  Ik heb een hele lange tijd een modeklas gevolgd op school, waarbij je leerde te ontwerpen en kleding te maken. Maar omdat ik te druk was met school ben ik hiermee gestopt. Ik hoop dat ik het misschien weer een keer op kan pakken, want het is erg leuk! Foto's maken vind ik ook erg leuk. Ik ben graag bij mijn vriend, familie en vriendinnen, en dit is ook wel een beetje mij passie. En party's ooh yeah :3

7. Cadeaus geven of krijgen ?
Ik vind het heel leuk om cadeautjes te kopen. Elke persoon is anders, en er zijn zoveel cadeautjes in de winkels. Maar Cadeautjes krijgen vind ik ook heel erg leuk hihi.

8. Wat is de laatste oogschaduw die je gebruikt hebt?
Eerlijk gezegd gebruik ik echt nevernooit oogschaduw. Ik heb er wel een aantal, maar die gebruik ik nooit.

9. Favoriete dag van de week?
Zaterdag. Op zaterdag slaap ik eerst lekker uit, meestal daarna lammen met vriendinnen of winkelen. Geen school, en geen huiswerk maken.

10.  Draag je nu nagellak?
Ik draag altijd nagellak hihi. Ik heb nu een nagellakje op van de H&M, check me out. Deze nagellak is van mijn vriendin waarmee ik op vakantie was, nagels zijn op vakantie gelakt. Het is felroze :) 

aangezien ik nog niet zo lang actief Blog, heb ik geen lijst van 10 mensen om deze Tag aan door te geven. Bezoek jij mijn blog en lijkt het je leuk om deze Tag over te nemen, laat het even weten in de comments, dan zet ik je hieronder ;) 
Ik heb deze personen getagd , omdat hun blogs echt super leuk zijn!


Ciaoo xx.




5 opmerkingen:

  1. Aw, dankje voor je tag! Maar helaas doen wij niet aan tags, sorry! We vinden het niet echt bij onze blog passen zeg maar. Wel lief dat je ons getagd hebt hoor!

    We zijn je gaan volgen! Je blog is leuk!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke Tag Nienkee ♥
    Wat leuk dat je een tijdje modeklas hebt gevolgd, gaaf. xD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze tag zie je de laatste tijd echt veel haha
    leuke antwoorden!
    en bedankt voor het volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tag! (:
    En je hebt een leuke blog,

    xo,

    BeantwoordenVerwijderen