My Stuff.

07-07-2011

LAST BUYS.

Heei honeys. Zoals ik gisteren al zei, moest ik nog een paar dingetjes halen voordat ik op vakantie ga. Eigenlijk wilde ik hier nog een paar daagjes mee wachten , maarjaa ik heb het toch nu al gedaan hihi. Ben even met me lieve vriendinnetje het dorp ingeweest om een paar dingetjes te halen. En we hebben ofcourse even geluncht bij de Bakker Bart. JumJum :3 Ze geven volgende week erg zomers weer aan, yeay. Ik hoop echt dat ik lekker in mn bikini bij het zwembad kan liggen. anyways , hier zijn my buys:




NYC Color wheel Mosaic face powder.
Ik zocht al een tijdje naar een nieuwe blush en bronzer,
Maar ik kon er niet echt een vinden die het allebei in een had. Ook zijn veel Bronzers heel slecht te blenden, waardoor je lelijke strepen op je gezicht krijgt. Dit poeder heeft Bronzer, Highlighter en Blush in een. Wat ik opzich ook erg handig vindt voor op vakantie, want dan hoef ik geen 3 producten mee te slepen. De kleuren zijn heel gepigmenteerd. NYC is tekoop bij de kruidvat. Dit product was 4,99.

Essence lash menia ultra volume mascara.
 Ik ben niet echt een fan van goedkope mascara, omdat hij vaak gaat klonteren of kruimelen onder je ogen. Maar deze mascara kost maar rond de 2,00. het kwastje van deze mascara is echt enorm groot, net zo groot als mijn hele oog. Het klonteren valt erg mee, en hij maakt je wimpers mooi zwart. Maar de geur is echt verschrikkelijk haha. Niet dat je aan je mascara ruikt, maarjaa ;p. Deze mascara is in de kleur : Hypnotic Black.  Ik weet de precieze prijs niet meer, omdat er op het bonnetje alleen 'make-up essence' staat aangegeven. en ik heb meer dingen van essence gekocht, ghehe :$ Ik ga deze mascara wat vaker gebruiken, en dan zal ik jullie wel een x laten weten wat ik er van vindt.

Byphasse exfoliating Face scrub.
ik moest voor mijn moeder een grote fles handzeep halen bij de action haha. Ik zocht nog naar een nieuwe facial scrub, omdat die van mij bijna op was. Ik had niet zoveel zin om weer heel veel geld hieraan uit te geven, dus ik dacht : laten we is even bij de action kijken. Daar verkochten ze deze scrub voor 2,39. Dit is echt niet veel voor een scrub. Hij heeft erg kleine korreltjes, die niet al te hard zijn. fijn , aangezien mijn huid echt nergens tegen kan. De geur is best neutraal. Geschikt voor alle huid types en rijk aan Vitamine E. Ik heb hem nog niet gebruikt, maar ik laat jullie weten wat ik ervan vindt hihi.

 Essence Cover Stick.
Ik gebruikte altijd de catrice all round concealer palets, maar ik gebruik hier maar 2 kleurtjes van. Best zonde om telkens die andere 3 kleurtjes erbij te kopen, want ik gooi die toch maar weg. Ik wil een paar verschillende concealers uitproberen, dus ik kocht alvast deze in de kleur 04 True Nude. Tot nu toe vindt ik hem best fijn, hij is zacht en makkelijk te blenden, en hij camoufleert goed. Ik hoop dat mn huid er tegen kan, maar dat merk ik pas na een tijdje. Ik laat het jullie nog weten ;) Deze concealer kost ook rond de 2,00. Met Essence moet je wel oppassen, want ik heb al vaker poeders en foundations van hun gebruikt, en mijn huid kon hier echt niet tegen. Damn disaster. Hopen dat ik een keertje geluk heb :D

Essence Nail art special effect topper.
Ik heb echt geen goede ervaring met dit soort glitter nagellak, maar toch blijf ik het kopen. Het is gewoon een hel om van je nagels af te krijgen. Watjes blijven erin hangen, eraf vijlen gaat ook lastig. En doe je het met andere dingen, dan beschadig je je nagel. Maar ze zijn gewoon heel mooi (A). Dit is 02 Circus confetti. De nagellak die ik eronder draag is een kleurtje van Catrice, hij is van me liefste en ik heb geen idee wat de naam is hihi.

OUTFIT OF THE DAY.

Vandaag simpele outfit: een Top van de H&M, blazer van de Veraa, een LTB jeans van de jeans center en sleehakken van New look hihi. Tell me what you think. Owjaa accesoires: een ketting van quartz, klein klokje. En mijn armbandjes, met die maria jezus en al die shit erop :D
Dit is mijn laatste post voordat ik op vakantie ga denk ik :c Maarjaa, 18 juli ben ik backk. fijne vakantie allemaal :) CIAO XOXO

Voor vergroting van de plaatjes, klik erop ! :D

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke aankoopjes & outfit! En je hebt een leuke blog, ik ga je volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke spulletjes heb je gekocht!!!
    Ook leuke nagellak, en outfit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die scrub die je hebt gekocht is bij mij in het dorp de action maar 1,99!! nog meer budget.
    Geen idee waarom het bij jou dan wat duurder is maarja...
    Leuke spullen!!
    X

    BeantwoordenVerwijderen