My Stuff.

20-07-2011

ROOM MAKE-OVER .

HeeGuys.
Ik ben al een tijdje van plan om mijn kamer weer eens een make-over te geven. Ongeveer 2 jaar geleden is dit al gebeurd, maar ik ben dingen nogal snel beu. Aangezien ik erg vaak in mijn kamer ben , vind ik het fijn als deze helemaal perfect naar mijn smaak is ingericht. Mijn kamer is ongeveer 4 bij 6 meter, dat is niet al te groot, maar je kan er toch aardig wat spullen in kwijt. Ik heb een bed, nachtkastje, boekenkast, paspop, bank en bureau in mijn kamer staan. Voor mijn room make-over van 2 jaar geleden was mijn kamer helemaal Roze met Paars haha. Daarna zijn alle muren wit geverfd, en op een muur zit een paars/wit/grijs retro behang.  . ik zit er nu aan te denken om mijn kamer wat warmere kleuren te geven. Bijvoorbeeld de muur met het retro behang in een mooie bruine kleur verven. Ik heb heel donker laminaat, dus volgens mij is dit best mooi. En dan wil ik gewoon een en al sfeer! Mooi opgemaakt bed met 1123421 kussens, hihi. Kaarsen, bloemen, etc. Wat denken jullie ? Heeft iemand van jullie nog ideeen?




 Tell me what you think. -xxx-

18 opmerkingen:

  1. Leuke inspiratie! Ik denk dat die bruine muur erg leuk zal zijn ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie inspiratie. Ook mooi is pesto of beton kleur ;)

    xx
    Volg je me?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke inspiratie fotos :)

    PS. Doe je al mee aan mijn winactie's? http://girlsmakefashion.blogspot.com/p/zomer-winmaand.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk (:

    PS. Ik hou van jou blog. Ik zou het super leuk vinden als jij mij followd (:
    http://melissasglamourworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ik wil ook graag mijn kamer een make-over geven (:
    Leuke blog heb je <3.
    Ik ga je volgen !
    x, mare.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! Ik ben benieuwd hoe je kamer dan word, ik snap dat je hem wilt veranderen want ik ben sommige dingen ook snel beu!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk !
    Ik volg je.
    Volg je me terug? awonderfulldream.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk idee! & leuke plaatjes,
    en al die kussentjes zullen vast leuk staan, vind ik altijd wel veel kussen ons op je bed :)

    liefs, beautyismybreakfast

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele leuke inspiratie! zeker handig voor mij, want ik krijg een nieuwe kamer :D

    Ik heb een actie op mijn blog voor foto liefhebbers. Het is geen winactie, maar als je intresse hebt kijk je maar even. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie Inspiratie ~
    Ik volg je :)
    Volg je me terug ? fashiionfreakks.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thank you so much for the lovely comment!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dankjewel voor je lieve reactie meis! Je hebt een erg leuke blog, zullen we elkaar followen?

    xo this-inspired-me.blogpot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke blog heb je !
    Ik volg je blog volg je me terug?
    awonderfulldream.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gewoon doen !!!

    Ik volg je .

    Http://www.elinesphotography.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat eerste plaatje vind ik helemaal geweldig. Ik ben wel erg benieuwd hoe je kamer er nu uitziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie inspiratie! Ik vind het altijd erg leuk om mijn kamer te veranderen. Ben benieuwd hoe je kamer gaat worden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel erg mooi, ook die kleuren, ik heb nog een vraagje wil je mij volgen ik volg jou al xx melsbeauty

    BeantwoordenVerwijderen